Minimálna výška objednávky je 10€. Ďakujeme :)

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

 

POSTUP REKLAMÁCIE:

  • Bezprostredne po zistení vady odošlite email s krátkym popisom dôvodu vašej reklamácie + názov tovaru + dátum nákupu spolu s vašim menom na email divinebananas@gmail.com. Počkajte na našu odpoveď, ktorá príde najneskôr do 48 hodín.

 

  • Po našej mailovej odpovedi si vytlačte faktúru a reklamačný formulár, ktorý je prílohou tohto textu, vyplňte ho a priložte k reklamovanému tovaru. Celý balík dôkladne zabalte a odošlite ho prostredníctvom Slovenskej pošty doporučene na adresu sídla našej spoločnosti: PORUBSKY COMPANY s.r.o., Mikova Ves 6, 94901 Nitra, 0944234054.


2. Reklamácie sa vybavujú počas pracovných dní v čase od 10.00 do 14.00 hod. emailom na divinebananas@gmail.com.

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúra), správne vyplnený reklamačný formulár, ktorý sa nachádza ako príloha v tomto dokumente a reklamovaný produkt. Poštovné pri odosielaní produktu zo strany Reklamujúceho hradí sám Reklamujúci a nemá nárok na jeho preplatenie. Reklamujúci odosiela reklamovaný produkt prostredníctvom Slovenskej pošty - doporučene. Nikdy nie na dobierku - takáto zásielka nebude nami prevzatá!

Druhy reklamácií a ich vybavenie :
a) záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka 24 mesiacov. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom od prepravnej spoločnosti. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný alebo poskytnutím finančnej kompenzácie vo výške hodnoty tovaru uvedeného na faktúre. Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od doručenia vadného produktu Predávajúcemu. Výmena za iný produkt nie je možná.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, mechanickým poškodením, poškodením na základe pádu, nevhodným zaobchádzaním, nedodržiavaním pokynov, ako sa o daný výrobok starať alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má. 


b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Kupujúci okamžite po prevzatí výrobku od prepravnej spoločnosti skontroluje obsah a správnosť balenia. Pokiaľ zistí nedostatky, zlé množstvo, iný druh výrobku, ako si objednal, a pod. je povinný oznámiť Predávajúcemu túto skutočnosť do 24 hodín od prevzatia zásielky. Po tejto dobe nemá nárok na výmenu alebo opravu prípadnej chyby v balení, množstve kusov, druhu výrobku, a pod.  Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.


4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ (buď fyzicky s produktom alebo emailom), originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.


5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, Predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.


Reklamovaný tovar starostlivo zabalený aj s reklamačným listom a faktúrou zašlite na adresu :

PORUBSKY COMPANY s.r.o.
Mikova Ves 4739/ 6
94901 Nitra

0944234054


6. Podmienky pre neprijatie reklamácie
- chybne zadané požiadavky Kupujúcim na tovar vyrobený na zákazku ( chybne zadané meno, dátum, farba, materiál .... a podobne ). V takomto prípade sa dá vyrobiť len nový výrobok, ktorý si Kupujúci hradí v plnej výške.
- nesprávne zaobchádzanie so zakúpeným tovarom, mechanické poškodenie, zlá starostlivosť o produkt, ...
- zaslanie reklamovaného tovaru na dobierku - takúto zásielku nepreberieme

7. Poškodený obal pri preberaní zásielky od prepravcu

Pri preberaní zásielky si, prosím, skontrolujte či nie je obal poškodený, pretrhnutý alebo nebola zásielka otvorená. Vždy, aj po otvorení balíka, skontrolujte či nebol tovar poškodený prepravcom. K uznaniu reklamácie je, v prípade zistenia závad, potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24 hodín od prevzatia. Neskôr nie je možné túto reklamáciu uznať a na prípadné reklamácie nebude braný zreteľ.

 


V Nitre, dňa 06.03.2023


Orgán dozoru:
V zmysle zákona číslo 128/2000 Z. z. o štátnej kontrole, všeobecným orgánom dozoru v ochrane spotrebiteľa na vnútornom trhu je Slovenská obchodná inšpekcia.
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj:
Staničná 1567/9, 949 01 Nitra
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 037/772 02 16
 

Reklamačný formulár-3