Doprava a platba
Doba dodania
Spôsoby dopravy
SLOVENSKÁ POŠTA - na výber máte buď doručenie na vašu adresu, alebo doručenie na poštu. Možné kombinovať s druhmi platieb: dobierka, prevod na účet alebo platba kartou.
PACKETA - váš balíček bude doručený do vami zvoleného výdajného miesta. Možné kombinovať s druhmi platieb: prevod na účet, platba kartou., dobierka.
Cena dodania tovaru, vrátane balného, je nasledovná:
Cenové rozpätie:
Doručenie na Slovensko:
Slovenská pošta: 4.90€
Packeta: 2.90€ - 5.90€
Doručenie do Českej republiky:
Packeta: 3.90€
Spôsoby platby
Objednávku môžete uhradiť vkladom alebo prevodom na náš bankový účet vedený v Tatrabanke IBAN: SK8711000000002941146123 alebo prostredníctvom certifikovanej platobnej brány SHOPTET s možnosťou platby platobnými kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Taktiež môžete využiť platbu na dobierku (po prevzatí balíka - táto služba je spoplatnená, viď nižšie)
PLATBA PREVODOM
Po vytvorení vašej objednávky vám bude na vami uvedený mail odoslané potvrdenie objednávky spolu s platobnými údajmi. Ako variabilný symbol uveďte, prosím, číslo objednávky. Platba bude na náš účet pripísaná spravidla do 1-2 dní. Vašu platbu odosielate na náš účet vedený v Tatra banke. Číslo účtu:
PLATBA KARTOU (alebo prostredníctvom APPLE PAY a GOOGLE PAY)
Najrýchlejší a najlacnejší spôsob úhrady objednávky. Po vytvorení vašej objednávky budete automaticky presmerovaní do platobnej brány ...., kde vykonáte platbu objednávky vyplnením údajov z vašej platobnej karty. Platba bude na náš účet, vedený v Tatra banke, pripísaná takmer okamžite. O jej úspešnom zrealizovaní budete obratom informovaní na váš mail, ktorý ste uviedli v objednávke.
DOBIERKA
Za tovar zaplatíte až po prevzatí tovaru. Príplatok za dobierku je 1.40€.
Pri objednávkach s doručením do Českej republiky nie je možnosť platby na dobierku.
Pri dodaní
Pri preberaní zásielky si, prosím, skontrolujte či nie je obal poškodený, pretrhnutý alebo nebola zásielka otvorená. Vždy, aj po otvorení balíka, skontrolujte či nebol tovar poškodený prepravcom. K uznaniu reklamácie je, v prípade zistenia závad, potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24 hodín od prevzatia. Neskôr nie je možné túto reklamáciu uznať a na prípadné reklamácie nebude braný zreteľ.
Platné od: 02. 01. 2025