Ako nakupovať
Ako nakupovať
Nákup v našom internetovom obchode www.divinebananas.sk je jednoduchý a určite to bez problémov zvládnete. :) V každom prípade Vám sem pridávame návod, ako si tovar objednať.
Vyberte si tovar:
- Pokiaľ hľadáte konkrétny produkt, tak vám odporúčame použiť vyhľadávanie na stránke. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ.
- Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si v bočnej časti stránky z kategórií. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.
Vložte tovar do košíka:
- Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka. Následne môžete pridať do košíka ešte ďalší tovar alebo, ak ste už s výberom skončili, tak kliknite na KOŠÍK.
- Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
- V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
- Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ NA DOPRAVU A PLATBU.
Doprava a platba:
- Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje.
- Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo platobnou kartou.
Doručovacie údaje:
- V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky a jej bezproblémové doručenie.
- Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali a máte vytvorenú registráciu, môžte sa prihlásiť do svojho účtu. (Ak nie, môžte objednávať ako neregistrovaný zákazník alebo si vytvoriť registráciu.) Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako užívateľské meno a svoje heslo a kliknete na „PRIHLÁSIŤ“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
- Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
- Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Tento tovar kupujem na firmu“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ, adresu, ...
- V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
- Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ NA ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
Zhrnutie objednávky:
- Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
- Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“.
- Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Záväzne objednať s povinnosťou platby“, následne sa objednávka odošle a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
- Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás na náš email divinebananas@gmail.com a my skontrolujeme, či vašu objednávku evidujeme. Pri každej zmene stavu vašej objednávky budete informovaní emailom.
Potvrdenie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Potvrdenie záruky:
- Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži faktúra, ktorá je vám zaslaná buď vo fyzickej podobe spolu s vami objednaným tovarom alebo elektronicky na email, ktorý ste uviedli pri objednávke.